Levering en Retourrecht

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 14.00 uur besteld, morgen in huis.
Dit geldt alleen op werkdagen en als de artikelen op voorraad zijn.
Bestel je op vrijdag voor 14.00 uur, dan ontvang je je bestelling doorgaans nog op zaterdag.
Bestel je op vrijdag na 14.00 uur, dan is de eerste mogelijkheid van bezorging: dinsdag.
Voor andere landen dan Nederland, België en Duitsland is de doorloop 48 tot 72 uur.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij de koop of huur van een Bednest betalen wij de verzendkosten binnen Europa.  Voor alle overige betaal je een verzendbijdrage vanaf €4,95.

*Voor de Waddeneilanden moeten we een extra toeslag berekenen. Deze doen wij op basis van nacalculatie. Een alternatief is om je bestelling aan wal te laten bezorgen.

Voor andere Europese landen vragen wij een verzendbijdrage vanaf €7,95.

Moet ik zelf de verzendkosten betalen bij retourneren?

Bij het huren van een Bednest ontvang je aan het einde van je huurperiode informatie over het terugsturen van je Bednest. Hierin staat o.a. hoe je je verzendetiket moet uitdraaien. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Verder kun je selecteren waar je het pakket af kunt geven bij een DPD Parcel shop bij jou in de buurt. Als je het prettiger vindt om het pakket af te geven in ons magazijn in Bussum, is dat uiteraard ook mogelijk. Laat dan even van te voren weten wanneer we je kunnen verwachten.

Bij aankoop van producten in de webshop geldt dat retourneren op eigen kosten is. Zelf terugbrengen kan natuurlijk ook.

Hoe weet ik wat de verzendstatus is van mijn bestelling?

Je krijgt via een email de status door van je bestelling. Zodra je bestelling ‘afgerond’ is, ontvang je hierover een email. Op de dag voor levering, krijg je van DPD een email (rond 19.00 uur) over de bezorgtijd.

Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd?

Een exact tijdstip kun je niet aangeven, maar je kunt wel via DPD  je bezorgdag wijzigen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor: ‘ander afleveradres’. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam erbij zodat jouw pakketje goed aankomt.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, Bednest verstuurt vrijwel naar alle landen ter wereld.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet is verstuurd, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via 0031 35 – 737 0587.

Herroepingsrecht

  1. De klant heeft het recht binnen 14 dagen de overeenkomst te beëindigen zonder opgaaf van redenen. De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de klant de complete bestelling van Pink Cloud heeft ontvangen.
  2. Indien de klant gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht, dient de klant via het emailadres: info@bednest.nl aan Pink Cloud te melden dat hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht. De klant dient in deze email te vermelden:
    1. zijn bestelnummer;
    2. een omschrijving van het product dat hij wil terugsturen;
    3. zijn naam, adres en telefoonnummer
  3. Doet de klant via e-mail een beroep op zijn herroepingsrecht, dan stuurt Pink Cloud na ontvangst van de e-mail de klant een bevestiging.
  4. Nadat de klant Pink Cloud heeft gemeld dat hij gebruik maakt van zijn recht om de overeenkomst te ontbinden, dient de klant het product binnen 14 dagen naar Pink Cloud terug te sturen, mits ongebruikt, onbeschadigd en onveranderd en in de originele (onbeschadigde) verpakking.
  5. De klant dient het pakket dat hij terugstuurt voldoende te frankeren.
  6. Zijn de geretourneerde producten beschadigd, incompleet of gebruikt, dan wordt deze schade in mindering gebracht op het bedrag dat Pink Cloud overeenkomstig lid 9 aan de klant betaalt.
  7. Indien de klant de overeenkomst overeenkomstig dit artikel ontbindt, dan zijn de verzendkosten in verband met het retourneren van het product voor rekening van de klant.
  8. Het risico van de retourzending rust bij de klant.
  9. Pink Cloud zal bij een ontbinding zoals omschreven in dit artikel binnen 14 dagen nadat de klant een beroep heeft gedaan op zijn herroepingsrecht reeds betaalde gelden (de aankoopprijs) restitueren.